مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از جذب پنج هزار و ۶۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 24 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر پیمان ترکمانه با اشاره به طرح اکرام ایتام، اظهار کرد: در این طرح خیرین به طور مستقیم حمایت‌هایی را به صورت مالی به حساب فرزندان معنوی خود به طور ماهانه واریز می‌کنند که حداقل کمک‌های هر خیر از ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان و دهه ولایت به عنوان دوره طلایی جذب حامیان شاهد استقبال بی نظیر مردم در این ماه برای مشارکت در طرح ایتام بوده که معمولاً بخش عمده حمایت‌ها در این دوره‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: در دهه ولایت تعداد ۳۷۴ حامی جذب شده که این تعداد حامی یک هزار و ۹۸۲ فرزند را مورد حمایت قرار داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۸۵ در جذب حامی هستیم.

ترکمانه به آمار سه ماهه نخست سال جاری در جذب و حمایت حامیان استان کرمانشاه اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ حامی جذب شده که در مجموع بیش از ۱۳ هزار و ۶۸۰ فرزند مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مجموع حمایت‌ها و جذب حامیان در طرح ایتام در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۲ درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه واریز حمایت‌های مالی از فرزندان طرح حامی به طور مستقیم به حساب ایتام صورت می‌گیرد اما میزان واریزی‌ها و حمایت‌های ماهانه در دسترس کمیته امداد بوده و به سرانه واریزی حامیان و دریافتی‌ها ایتام آگاه هستیم.

ترکمانه در پایان یادآور شد: بررسی و دسترسی به آمار واریزی و دریافتی‌ها در طرح حامی به منظور مدیریت میانگین دریافتی‌های هر فرزند بوده بگونه‌ای که مدیریت و عدالت بین واریزی‌ها برای هر فرزند رعایت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار