معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور گفت: در سال گذشته 240 واحد تولیدی جعل کننده علامت استاندارد در کشور شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 13 October 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا علی اباذری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برخی واحدها نیز هستند که برای دریافت علامت استاندارد باید خط تولید خود را اصلاح کرده و حائز دریافت علامت استاندارد شوند.
وی با بیان اینکه تاکنون در کشور 27 هزار سند استاندارد ملی صادر شده است ، گفت: مهم ترین هدف استاندارد ارائه محصولات با کیفیت از سوی واحدهای تولیدی به مردم بوده و در این راستا بر همه کالاهای تولیدی نظارت می کند.
وی بیان کرد افزود: رویکرد اصلی این سازمان بر این است که برای تعداد بیشتری از کالاهای تولیدی استاندارد تعریف کرده و برای هر کالا و خدماتی که در کشور ارائه می شود استاندارد داشته باشیم.
اباذری افزود: یکی دیگر از وظایف سازمان استاندارد این است که کالاها و محصولات غیراستاندارد را به صورت مستمر شناسایی و به مردم معرفی می کند تا مردم از تهیه کالاهای غیر استاندارد خودداری کنند.
وی با بیان اینکه کارخانه آرتاویل تایر اردبیل یکی از کارخانه های بزرگ کشور است، گفت: این کارخانه با اشتغالزایی برای یک هزار و400 نفر نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه داشته است و محصولات تولید شده در این کارخانه با استانداردهای نوین همخوانی دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار