کد خبر: ۱۱۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 12 October 2015

عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح سه تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس، حصارک و مکمل شهید سلطانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت اله غلامرضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: بر اساس برآوردهای کارشناسی، تا دو دهه آینده شاهد احداث بیش از 50 پل رو یا زیرگذر با اعتباری افزون بر شش هزار میلیارد تومان در کرج خواهیم بود.

وی افزود: محدوده پل فردیس به عنوان اصلی‌ترین ورودی و خروجی استان البرز محل گذر مسافرانی از 16 استان کشور است و آوازه ترافیک و راهبندان‌های کیلومتری آن در سراسر ایران پیچیده و متاسفانه طی سه دهه اخیر اقدام خاصی برای روان سازی ترافیک در این گلوگاه ارتباطی صورت نگرفته بود اما مدیریت شهری کرج با رویکرد «شهروند مداری» طرح کلان احداث پل مکمل شهید سلطانی را آغاز کرد که با انجام آن به زودی فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید.

عضو شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: در محدوده میدان حصارک نیز در حالی که احداث پل مکمل بر اساس قوانین موجود بر عهده وزارت راه و شهرسازی بود اما شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در راستای توسعه دیپلماسی همدلی و همزبانی و حمایت از دولتمردان در شرایط تحریم ها و مشکلات مالی ساخت آن را بر عهده گرفت و تاکنون بیش از صد میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده است و بزودی نیز فاز نخست آن به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش جهادی مدیریت شهری کرج برای کلنگ زنی و آغاز تملکات پروژه ملی احداث کمربند جنوبی و بزرگراه شمالی این کلانشهر خبر داد و گفت: در صورت به ثمر نشستن این طرح ترافیکی با همکاری استانداری البرز و اداره کل راه و شهرسازی استان، قطعا بخش قابل توجهی از ترددهای غیر ضروری به درون کلانشهر کرج کاهش خواهد یافت و معضل ترافیک نیز سر و سامان می‌یابد.

وی در پایان از افتتاح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) در آینده‌ای نزدیک خبر داد وگفت: این پروژه ترافیکی به همت مدیریت شهری کرج پنج ماه پیش از موعد بهره برداری می‌شود و برای احداث آن بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار