استاندار مرکزی گفت: فرار مغزها و مهاجرت نخبگان را ناشی از تصویرسازی نامناسب از آینده دانست.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 07 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در همایش گرامیداشت مقام معلم در اراک، افزود: باید با تلاش آموزش و پرورش و تصویرسازی مناسب از آینده برای دانش آموزان از فرار مغزها جلوگیری کرد.
وی یادآورشد: نقش معلمان به عنوان تربیت آینده سازان میهن اسلامی در جبهه جهاد تبیین برجسته‌سازی شود.
وی افزود: معلمان و فرهنگیان در خط مقدم حفاظت و صیانت از آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب قرار دارند و تقویت این باورها و روحیه استکبارستیزی در بین دانش آموزان با جهاد تبیین ضروری است.
استاندار مرکزی ادامه داد: روندها، رویدادها، اقدام و تصویر چهار عنصر تشکیل دهنده آینده هستند و عنصر تصویری که از آینده وجود دارد بسیاری از فعالیت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی اظهارداشت: دانش آموزان با تحت تاثیر قرار گرفتن نظام پیشرفته رسانه‌ای سلطه استکبار جهانی تصویر نامطلوبی از آینده دارند و باید این تصویر در راستای تحقق اجرای فرمان جهاد تبیین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی توسط معلمان در ذهن قشر جوان و نوجوان جامعه شکل گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تصویری که در ذهن دانش آموزان و جامعه ایجاد می شود باید توسط آموزش و پرورش مدیریت شود.
مخلص الائمه ادامه داد: روندها از دیگر مولفه‌ها و معروف‌ترین مولفه شکل دهنده آینده هستند و اگرچه آینده ملاک استمرار مسیر گذشته نیست اما نمی‌توان از آن غافل شد.
استاندار مرکزی افزود: رویدادها از دیگر عناصر تشکیل دهنده آینده است که بسیاری از آنها از کنترل ما خارج بوده و هر اتفاق و رویدادی امروز تاثیراتی در شکل دادن آینده به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار