مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: ۱۲ میلیارد تومان فطریه در کرمانشاه جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 26 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر پیمانه ترکمانه با اشاره به میزان فطریه جمع آوری شده توسط صندوق و پایگاه‌های جمع آوری فطریه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان فطریه در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

وی افزود: میزان فطریه جمع آوری شده با حفظ حرمت به حساب خانواده‌های نیازمند واریز شده و امسال چهار هزار و ۱۰۰ حامی به مجموع حامیان استان اضافه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه در سال جاری سه هزار و ۲۵۰ نفر حامی ایتام و محسنین بودند، تصریح کرد: با حمایت این تعداد حامی مبلغ ۹ میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است.

ترکمانه با بیان اینکه هر یک از ایتام به طور میانگین یک میلیون تومان از خیرین دریافت می‌کنند، خاطر نشان کرد: همچنین سال گذشته نیز ۳۴ هزار نفر در استان کرمانشاه حامی اکرام ایتام و محسنین بودند که مبلغ ۸۲.۵ میلیارد تومان به ایتام کمک شده است.

وی در ادامه با تاکید بر استقبال مردم برای کمک‌های انجام شده با شروع سال جدید، گفت: علاوه بر کمک‌های صورت گرفته تعداد ۲۱ هزار سبد حمایتی با ارزشی ۱۴.۵ میلیارد تومانی در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

ترکمانه عنوان کرد: با شروع ماه مبارک رمضان ۲۰۰ هزار وعده افطاری ساده به مبلغ سه میلیارد تومان در مساجد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار