فرماندار رضوانشهر بر لزوم هم افزایی بین دستگاه های متولی امر برای پیشگری از تنش آبی فصل زراعی 1402 تاکید کرد
کد خبر: ۱۱۰۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 20 April 2023

فرماندار رضوانشهر با اشاره به کاهش نزولات جوی و بارش باران، بر لزوم هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های متولی امر برای پیشگری از تنش آبی فصل زراعی 1402 تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان از رضوانشهر، امروز پنجشنبه سی و یکم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به کاهش نزولات جوی و بارش باران بر لزوم هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های متولی امر برای پیشگری از تنش آبی فصل زراعی 1402 تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات با حضور میدانی خود در بین کشاورزان در جهت تامین آب مطمئن سال زارعی 1402 تلاش نمایند.

وی گفت: شهرستان رضوانشهر دارای بیش از 10 هزار هکتار اراضی شالیزاری می باشد که تا حال حاضر بیش از 85 درصد شخم اولیه از سوی کشاورزان زحمتکش انجام شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه حدود 1377 تن کود بین کشاورزان رضوانشهر و پره سر توزیع شده است، تاکید کرد: بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی و جهادکشاورزی شهرستان نسبت به اطلاع رسانی بین کشاورزان جهت دریافت کود اقدام نمایند.

سید نادر صفوی تاکید کرد: دستگاه های متولی امر از جمله جهادکشاورزی، امور آب منطقه ای، برق و آبیاری با هماهنگی هم نسبت به تعمیر و تجهیز چاه های کشاورزی برای فصل زراعی 1402 اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار