رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از حمایت از تولید محصولات گلخانه ای در این استان خبر داد و گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای به عنوان یک اصل در مقوله دانش بنیان و ایجاد اشتغال و کارآفرینی و استفاده بهتر در مصرف آب کشاورزی از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی در دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 11 October 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، عدیل سروی روز یکشنبه افزود: در مجموع 25 واحد گلخانه ای در استان وجود دارد که سهم اردبیل هشت واحد ، بیله سوار دو واحد ، پارس آباد مغان دو واحد ، مشگین شهر دو واحد ، گرمی دو واحد ، نمین هفت واحد ، خلخال یک واحد و شهرستان های کوثر و سرعین نیز هر کدام یک واحد است.
او گفت: واحدهای گلخانه ای استان 112 هزار متر مربع را پوشش می دهد که در آن انواع محصولات کشاورزی از جمله خیار و گوجه فرنگی تولید می شود .
سروی با اشاره به سخنان اخیر استاندار اردبیل افزود: درب استخدام در اداره ها و ارگان های دولتی بسته شده و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی باید با مشارکت در چنین طرح های تولیدی گلخانه ای به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند و برای خود کسب و کار پیدا کنند.
سروی اظهار کرد: برنامه جامع گلخانه ای استان در حال تدوین است و امیدواریم با اتخاذ راهکارهای مناسب ، برگزاری برنامه بازدید مدیران گلخانه ها از واحدهای موفق دیگر استان ها و نیز هدایت پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد به جایگاه واقعی در این بخش از تولید دست یابیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار