فرماندار اردبیل گفت: پلیس قوام‌بخش امنیت است.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 08 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در چهارمین روز از هفته گرامیداشت ناجا عصر امروز جواد زنجانی به اتفاق معاونان خود و بخشداران شهرستان با حضور در محل کار فرماندهی انتظامی شهرستان مرکز استان اردبیل با بازدید از قسمت‌ها و واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی، از نزدیک با پرسنل و کارکنان بخش‌ها دیدار کرد.

در این مراسم فرماندار اردبیل با خطیر خواندن مسئولیت‌های نیروهای انتظامی تاکید کرد: تنوع مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها، محدودیت‌های امکاناتی و سخت‌افزاری، محدودیت‌های نیروی انسانی و پیچیدگی‌های مشکلات اجتماعی، اهمیت و ارزش کارکنان نیروی انتظامی را دوچندان کرده است.

در این مراسم فرماندهی انتظامی شهرستان مرکز استان اردبیل نیز با تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه، همدلی و همراهی مسئولان سیاسی شهرستان را فرصت بسیار مناسب برای پیشبرد برنامه‌ها و ایجاد فضای امن و اطمینان‌بخش برای مردم شهرستان خواند.

موسوی ابراز امیدواری کرد: در سایه این تعامل بسیاری از مشکلات شهرستان قابل حل است به طوریکه می‌توان گفت به یمن همین تعامل‌هاست که استان و شهرستان اردبیل جزو سه استان کم جرم‌خیز کشور است.

در این مراسم فرماندار اردبیل با اهدای گل و شیرینی و لوح تقدیر از جمعی از پرسنل حاضر قدردانی کرد.

شرکت فرماندار در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرماندار اردبیل همچنین به همراه جمعی از مدیران شهرستان با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، فرماندهی انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مرزبانی و جمع کثیری از پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و با استقبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محل گلزار شهدای بهشت فاطمه برگزار شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان در این مراسم در سخنان کوتاهی به جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: شهیدان با خداوند معامله کردند و این بزرگترین سعادت و پاداش آنهاست و خداوند نسبت به بندگان خود که با او معامله کنند، بسیار رئوف و مهربان است.

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به روز مباهله در تاریخ اسلام، این واقعه را روز حقانیت اسلام و مکتب رسول‌الله خواند.

در ادامه مراسم یکی از فرزندان شهدا اقدام به قرائت دکلمه‌ای کرد که حاضران را بسیار تحت تأثیر قرار داد.

در پایان مسئولان حاضر در جمع با نثار گل و فاتحه نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار