مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: تا کنون ٢۴ هزار تن نهاده دامی توزیع شده که قیمت آن و میزان توزیع نسبت به قبل تغییری نکرده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 07 November 2022

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تا به امروز ۲۴ هزار تن نهاده توزیع شده که ۱۴ هزار تن نهاده دام و ۱۰ هزار تن نهاده طیور بوده است و توزیع نیز نسبت به سال گذشته تقریبا مساوی بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمتی هم در نهاده‌ها ایجاد نشده و با همان قیمت‌های قبل عرضه می‌شود، افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو ممکن است شایعاتی مبنی بر کم شدن نهاده‌ها منتشر کنند، اما باید اعلام کنیم که نهاده به اندازه کافی و با قیمت‌های قبلی موجود است.

مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: مشکل خاصی هم برای توزیع وجود ندارد سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی برای این کار شناسایی شده که در سامانه ثبت درخواست انجام و نهاده ارسال می‌شود، نهاده دام هم به شکل خام توسط کارخانجات استان به صورت خوراک آماده تهیه شده و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص فعالیت سامانه بازرگام نیز به محدود‌تر شدن کالا‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری کالا‌ها آزاد شده و قیمت آن یکسان است و بیشتر کالا‌های یارانه دار ارائه و از کالا‌های دولتی تزریق می‌شد اکنون با توجه به یکسان سازی قیمت‌ها محدودیت در عرضه تعدادی از کالا‌ها ایجاد شده است.

وی گفت: ماکارونی، روغن، قند و رب گوجه فرنگی در این سامانه عرضه می‌شود و استقبال نیز همچنان وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار