کد خبر: ۱۰۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 06 October 2015
رییس پلیس البرزگفت: همکاری نیروی انتظامی و اصناف تاثیر بسزایی در برقراری محیطی سالم درکسب و کار در جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه درهمایش پلیس ، امنیت واصناف که در سالن فرهنگی میلاد کرج برگزارشد، افزود: این همکاری باید با آموزش، پیشگیری و شناسایی راهکارها ی مناسب همراه باشد.

وی اضافه کرد: رعایت اصول ایمنی، نصب دوربین و سیستم های اعلام خطر، نصب شیشه های استاندارد و تعطیلی به موقع مغازه ها از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از سرقت و وقوع جرایم موثر باشد.

وی گفت : درسالجاری موفق شدیم با آموزش های لازم بیش ازهشت هزار دوربین دراماکن عمومی و بازارنصب کنیم که این روند عامل بازدارنده و کمک به پلیس برای کشف جرم است .

کامرانی صالح افزود: درحال حاضر 23شرکت حفاظتی و مراقبتی با بیش از2هزارنفر نیروبه عنوان نگهبان محله بعنوان بخشی ازآحاد جامعه به کمک پلیس برای ارتقای امنیت درجامعه فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد : اصناف تکیه گاه محکمی برای امنیت اجتماعی هستند و متصدیان اصناف به عنوان معتمدین مردم محسوب می شوند و براساس همین جایگاه است که در تولید امنیت و پیشگیری از جرائم می توانند نقش موثری داشته باشند.

رییس اتاق اصناف البرز نیز دراین همایش گفت : همکاری اصناف ونیروی انتظامی درکاهش جرایم بسیارموثر است .

حمید کریمی افزود: احساس مسوولیت صنوف در جامعه درجهت پیشگیری و مهارجرم کمک بزرگی به پلیس برای جلوگیری از معضلات اجتماعی است .

وی اضافه کرد: : دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی در قالب تهیه فیلم ها، لباس های آرم دار گروه های شیطانی و.... جوانان ما را که سرمایه ملی محسوب می شوند، هدف قرار داده و سعی می کنند آنها را به انحراف بکشانند که نقش مشترک اصناف و پلیس می تواند موثر باشد .

کریمی ازصنوف خواست بیش از پیش با پلیس همکاری لازم را برای امنیت پایدارو جامعه داشته باشند .

رییس پلیس نظارت براماکن نیروی انتظامی استان البرز گفت : درحال حاضر دراستان البرز 29هزارو 323 واحد صنفی فاقد مجوز قانونی هستند .

سرهنگ علی تقی پور افزود: دراستان البرز 90 هزارو 229 واحد صنفی و اماکن عمومی فعالیت می کنند که این تعداد فاقد مجوز قانونی هستند .

وی اضافه کرد: ازمجموع این تعداد واحد صنفی 59هزارو 142واحد مربوط به کرج بوده که ازاین تعداد نیز 45هزارو 563واحد دارای مجوز وبقیه بدون مجوزاست .

وی گفت : درسال جاری پنج هزارو 255مجوز دراستان البرز صادر، چهارهزارو 848 واحد صنفی اخطار و یکهزارو 877واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است .

تقی پورخاطرنشان کرد: درسال جاری پلمپ آتلیه عکاس متخلف ، شناسایی و پلمپ یک باشگاه ورزشی مختلط با دستگیری 17زن ومرد ، دستگیری مدلینگ خانم ، دستگیری خواننده زن دریک چایخانه ، کشف مشروبات الکلی در شیشه های دلستر و امثال آنها گوشه ای ازفعالیت عمده این حوزه بوده است .

وی گفت : بازرسی 700 ازباغ تالارها ی استان البرز که بیشتر مشتری های آنها ازتهران است و برخی ازآنها اقدام به برگزاری مراسم های مختلط می کردند ازدیگر فعالیتها درسال جاری بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار