کد خبر: ۱۰۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 08 September 2022

به گزارش تابناک گیلان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۰ جواز بی نام در گیلان صادر شده است گفت: فقط در یک روز گذشته ۲۰ جواز صنعتی بی نام در گیلان صادر شده است.
تیمور پور حیدری با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به اداره کل صمت گیلان در کمترین زمان ممکن جواز صنعتی دریافت کنند گفت: این جواز‌های بی نام تمامی استعلامات لازم برای دریافت یک جواز از جمله دریافت زمین از شهرک صنعتی، مجوز محیط زیست و ... را دارند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به اداره کل صمت گیلان در کمترین زمان ممکن جواز صنعتی مورد نظر را دریافت کنند.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه صدور ۲۰۰ جواز بی نام در تعهد ما است گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند در زمینه‌های نساجی، پوشاک، سلولزی، شیمیایی، فلزی، کانی غیر فلزی، پلاستیک و برق و الکترونیک جواز دریافت کنند.
وی در پایان یادآور شد: سرمایه گذاران می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری gilan.investiniran.ir در قسمت «مجوز‌های بی نام (فاز صفر)» در بخش صنعت و یا سایت اداره کل صمت گیلان به نشانی gil.mimt.gov.ir در قسمت مجوز‌های بی نام، تمامی مجوز‌های آماده واگذاری را مشاهده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار