رئیس پلیس آگاهی استان از کشف راز قتل زن ۴۱ ساله اراکی خبر داد و گفت: همسر مقتول که پس ازقتل همسرش متواری شده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ 06 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ كارآگاه "کامیار چهری"افزود: در پي کشف جسد زنی حدود ۴۱ ساله در بیست و ششم مرداد ماه سال جاری در داخل منزل مسکونی اش در شهرستان اراک بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهي در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد زنی حدود ۴۱ ساله به ضربات چاقو به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.
سرهنگ چهری یادآورشد: در همان دقایق نخست شروع تحقیقات پلیس که موضوع اختلاف خانوادگی و نزاع مابین مقتول و همسرش از سوی اطرافیان مطرح شد بلافاصله تلاش برای دستگیری همسر مقتول آغاز شد.
وی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استانهای همجوار اظهار داشت: در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی متهم دستگیر و به اراک منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در بازجویی های پلیس متهم به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار