مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بدهی دستگاه ها و شرکت‌های خوزستان به این اداره کل بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 17 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا روشنی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی خود با مشکلاتی زیادی روبه رو است و از شرکت ها و دستگاه‌ها می‌خواهیم تا با پرداخت به موقع مطالبات خود بر مشکلات این سازمان اضافه نکنند.
وی گفت: با توجه به مقوله افزایش حقوق بازنشستگان از سوی تامین اجتماعی نیاز است که دستگاه‌ها و شرکت‌ها در پرداخت بدهی بیمه‌ای خود اقدام کنند.

روشنی افزود: یکی از شرکت هایی که بدهی زیادی به تامین اجتماعی دارد شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در خوزستان، با یکهزار و ۹۱۰ میلیارد ریال به این اداره کل بدهی است که یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از این رقم قابل تقسیط نیست به دلیل اینکه پیش از این ۲ بار قسط بندی کرده است.

وی با بیان اینکه پیش از این همکاری زیادی با شرکت گروه ملی از سوی تامین اجتماعی انجام گرفته است ادامه داد: متاسفانه دستگاه‌های زیادی در خوزستان پس از چند سال حاضر به پرداخت بدهی خود نیستند.
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: برای قسط بندی بدهی این شرکت به تامین اجتماعی نیاز است که این شرکت از بانک ملی ضمانت نامه بانکی و یا ملکی ارایه دهد.

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در خوزستان در تولید لوله، کلاف، میلگرد، تیرآهن و شبکه فولادی و انواع شمش فعالیت دارد که با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در سال و اشتغال ۲ هزار و ۳۵۷ نفر فعال است.

در نشست این ستاد مصوب شد پس از تایید نهایی از تهران بدهی تامین اجتماعی شرکت گروه ملی به تامین اجتماعی بخشی به صورت نقدی و بخشی در ۴۵ قسط پرداخت شد.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز خوزستان همچنین مشکلات پنج واحد تولیدی شرکت سیمان کارون، گروه ملی، رامین پلاستیک، راکتور سازی و سرما ساز الغدیر مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: رونق تولید ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار