مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: سازمان هلال احمر استان در کنار پلیس و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در مأموریت بزرگ اربعین تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات به کار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 14 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صدد هستیم که با تمام توان و ظرفیت در اربعین سال جاری به زائران خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: امنیت، زیر بنا و‌ بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی در جامعه است و سازمان هلال احمر استان در کنار پلیس و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در مأموریت بزرگ اربعین تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات به کار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به استفاده از تمام توان و ظرفیت سازمان هلال احمر در مأموریت بزرگ اربعین  بیان کرد: هم اکنون امنیت مطلوبی در سطح استان برقرار است و‌ در سایه همین امنیت که مرهون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان است امیدواریم بتوانیم این مأموریت بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم چرا که تمام فعالیت‌های اجتماعی در سایه امنیت پایدار تحقق پیدا می‌کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار