مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) هلیلان بیان داشت:۱۰۰ راس دام از سوی مردم و خیرین اهدا، ذبح و در قالب بسته بندی بین نیازمندان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 11 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامی افزود:  همزمان با عید قربان با همت مرکز نیکوکاری جانان برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد ۵۰ راس گوسفند ذبح ، توزیع و بیش از ۵۰ راس دیگر نیز از طریق سایر خیرین و نیک اندیشان در سطح شهرستان توزیع گردید.

وی گفت:  ۱۰۰ بسته ۲ کیلویی گوشت قرمز نیز که حاصل مساعدت خیرین استان تهران است نیز یک روز بعد از عید قربان بین نیازمندان توزیع می شود .

غلامی ادامه داد:  این نهاد با رعایت ضوابط بهداشتی در تمامی  دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و قربانگاه آماده دریافت و ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات در بین نیازمندان واقعی است که بر همین اساس خیرین می‌توانند  از طریق کد دستوری#۰۸۴۱۲*۱*۸۸۷۷ * و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ نذورات خود را اهداء کنند. نیکوکاران همچنین می‌توانند گوشت و یا دام قربانی شده را در اختیار کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان برای توزیع بین نیازمندان قرار دهند.

وی ادامه داد:  هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند با جمعیت سه هزار و ۹۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هلیلان هستند که شامل ایتام، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، بیماران، خانوار زندانی و غیره می باشند و برای تامین نیاز این افراد نیازمند همکاری سخاوتمندانه خیران هستیم.

 غلامی  اشاره کرد:  امداد یکی از پیشگامان نشر و توسعه سنت حسنه قربانی است و برای کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و توجه به نیت نیکوکاران، از ظرفیت حداکثری این مناسبت استفاده می‌کند./ع

بیشتر  بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار