رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: باوجود اینکه احتمال تهدید در هر جایی وجود دارد اما به طور قطع دشمن به دنبال نفوذ در نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 25 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان شاهرضایی در حاشیه آیین معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: وظیفه ما شناسایی عواملی است که می تواند خللی به سلامت و اقتدار این نیروها وارد کند.
وی با بیان اینکه شناسایی تهدیدها در راس امور این سازمان قرار دارد یادآورشد: کمترین میزان وقوع جرایم در بین نیروهای مسلح کشور و به نسبت در استان مرکزی وجود دارد و این نشانه اهتمام فرماندهان و مسئولان در سازمان قضایی، عقیدتی و سیاسی و سایر بخش‌ها و نظارت‌های آن‌ها است که سلامت نیروهای مسلح نتیجه این اقدامات است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: اگر جرم حداقلی در این سازمان وجود داشته باشد و نیروها مرتکب جرمی شوند در این زمان، رسالت دوم رخ می دهد و با اقتدار و محکم با فرد مجرم در نیروی مسلح برخورد قاطع می شود.
حجت الاسلام پورخاقان شاهرضایی تاکید کرد: چرا که نیروی مسلح اگر از معیار منحرف شده و مرتکب جرم شود نتایج زیان‌بار آن به مراتب بیشتر و بالاتر از افراد عادی است.
وی گفت: رسالت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح، صیانت از نیروهای مسلح به عنوان رکن رکین کشور است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: بیشتر امنیت کشور مرهون نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر، معتقد، مکتبی و در رکاب مردم است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موارد در نیروی مسلح مشاهده می شود.
پورخاقان شاهرضایی گفت: این سازمان بیش از هرچیز به دنبال پیشگیری از مسائل، مشکلات و وقوع جرم است که در اجرای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی این پیشگیری دنبال می شود و در این راستا کلاس‌های آموزشی مختلفی در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار