کد خبر: ۱۰۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 30 September 2015

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از افزایش 50 درصدی کمک های مردم این استان به جشن عاطفه ها نسبت به سال گذشته خبرداد.

علی سالارکیا روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین متمرکز استانی جشن عاطفه ها که در دبیرستان دخترانه پردیس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد، افزود: امسال برای برگزاری جشن عاطفه ها دو مرحله درنظر گرفته شد که به منظور استفاده از ظرفیت مردمی مرحله اول در تاریخ های 26و 27 شهریور ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش 50 درصدی کمک ها در بخش مردمی بوده، ادامه داد:

مقرر شد برای مشارکت دانش آموزان در این جشن، مراسمی نیز در روزهای آغازین مدرسه در مدارس برگزار شود که امروز به صورت همزمان درسراسر کشوری برگزار شده و امیدواریم در مرحله دانش آموزی نیزاز رشد خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار باشیم.

وی میزان کل کمک ها در سال گذشته را دو هزار و 160 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در استان البرز حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار دانشجو را تحت حمایت دارد.

سالارکیا ادامه داد: کمک هایی که در بخش مردمی و مدارس جمع آوری می شود در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد و در هر مدرسه ای یک رابط فرهنگی از همکاران آموزش و پرورش فعال است که اسامی دانش آموزان به صورت محرمانه در اختیار دو اداره کل قرار دارد تا حمایت های لازم از آن ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حتی دانش آموزانی که تحت حمایت این کمیته نیستند در صورت نیاز مورد حمایت ما قرار می گیرند، بیان داشت: آموزش و پرورش به صورت مرتب وضعیت مالی و تحصیلی این دانش آموزان را به ما گزارش می دهند و اگر لازم باشد غیر از حمایت های همیشگی برای آن ها کلاس های تقویتی برگزار می کنند.

در مرحله اول جشن عاطفه ها که در روزهای 26 و 27 شهریور ماه برگزار شد، 150 پایگاه در سطح شهر دایر و امروز نیز در 1500 مدرسه صندوق های جمع آوری کمک ها دایر شده است.

در این آیین دانش آموزان به اجرای سرودها و برنامه های شاد به مناسبت عید سعید غدیر خم پرداختند و در آخر کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار