نیک فر با اشاره به تغییر کلاس های مدارس جهرم به صورت حضوری از هفته آینده، گفت: فعالیت آموزشی درکلاس های کم تراکم مدارس شهری و روستایی به صورت حضوری و مدارس پرجمعیت کلاس درس خود را به صورت گروه بندی یا نوبت بندی برگزار می کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 24 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی نیک فر»، امروز (پنجشنبه ۵ اسفند) در جمع خبرنگاران در خصوص کیفیت بازگشایی مدارس از روز شنبه هفتم اسفند ماه، گفت: ۲ هفته پایانی اسفند ماه زمانی ارزشمند برای رسیدن تدریس ها به میانگین طرح درس سالانه است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغ شده ستادکرونا، برگزاری کلاس ها با اولویت حضوری و بدون در نظر گرفتن رنگ بندی است، افزود: بر این اساس مدیران مدارس به کمک کادر اجرایی بویژه مراقبین سلامت، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی را فراهم می آورند.

 

وی بیان کرد: ساعت شروع و پایان آموزش مدارس تغییر نمی‌کند و کادر آموزشی و اجرایی ملزم به حضور در مدارس هستند.

 

نیک فر خاطرنشان کرد: فضاهای مناسب سازی شده مدارس با اولویت پایه های اول و دوم ابتدایی و پایه دوازدهم متوسطه و دروس شایستگی های فنی کاردانش و هنرستان فعالیت حضوری خود را آغاز می کنند.

 

وی در خصوص آموزش در مناطق روستایی نیز گفت: مدارس کم شهری و روستایی به صورت حضوری آموزش را دنبال می شود و تنها در مدارس پرجمعیت کلاس درس با تصویب شورای مدرسه و رعایت الگوی بازگشایی حضوری مدارس نسخه «۰۶» به صورت حضوری برگزار می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس به صورت اختیاری و بارعایت کامل دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود و آموزش مجازی از طریق سامانه های آموزشی مجاز، نرم افزار شاد و تلویزیون مدرسه ایران ادامه پیدا می کند.

برچسب ها: مدارس ، جهرم ، حضوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار