نیکفر از بازگشایی مدارس شهرستان جهرم از ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تمام مدارس با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 13 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی نیک‌فر»، امروز (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: تمام مدارس شهرستان جهرم به جز مدارس پیش دبستانی، استثنایی و خوابگاه ‌های شبانه روزی از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۹ با رعایت اصل فاصله‌ گذاری اجتماعی شروع به کار می کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با قدردانی از معلمان، اولیا و دانش ‌آموزان در استمرار آموزش بر بستر فضای مجازی به‌ویژه سامانه «شاد»، افزود: به اولیا و معلمان این اطمینان خاطر را می ‌دهیم که تمام مدارس با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های درس برای دانش ‌آموزان به صورت اختیاری و صرفاً برای رفع اشکال و اتمام محتوای دروس است، بیان کرد: مدارس با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی ضدعفونی و گندزدایی می‌ شوند و دانش ‌آموزان در صورت مراجعه به مدارس موظفند از دستکش و ماسک استفاده کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

نیک فر با تاکید بر اینکه حضور تمام عوامل اجرایی مدارس به‌ویژه در هفته‌ اول الزامی است، خاطرنشان کرد: ساعت حضور معلمان در مدرسه مانند قبل است و هر معلمی در ساعت برنامه درسی خودش در مدرسه حضور می‌یابد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه آموزش درسامانه «شاد» همچنان ادامه دارد و برنامه بازگشایی برای یک‌ماه پیش ‌بینی شده است، تصریح کرد: نحوه سنجش پایانی دانش‌آموزان نیز به زودی از طریق رسانه‌ اطلاع‌رسانی می شود.

برچسب ها: مدارس ، جهرم ، بازگشایی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار