فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباشی که با شرارت و تردد با یک دستگاه خودروی سواری و ایجاد مزاحمت و عربده کشی، باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند، در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 12 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " سعید گودرزی " افزود: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی و عربده کشی با سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت از سوی ۴ نفر از اذل و اوباش سابقه دار در یکی از محلات شهرستان خنداب، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران انتظامی شهرستان خنداب در یک عملیات ضربتي و غافلگيرانه با شناسائي اين افراد ، موفق به دستگیری و توقیف خودروی آنان شدند.
وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه در بازرسی مآموران از خودروی توقیفی عاملان سلب آسایش مردم در این شهرستان اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما به عنوان خادمان مردم در عرصه ایجاد امنیت اجتماعی، هرگز اجازه عرض اندام به عاملان سلب آسایش مردم را نخواهیم داد.
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در پایان با قدردانی از تعامل فراگیر شهروندان با پلیس به منظور انجام موفقیت آمیز مأموریتهای مختلف پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، براي سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار