استاندار مرکزی گفت: نظام جمهوری اسلامی استوارتر از گذشته به حیات خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 11 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر فرزاد مخلص الائمه در آیین راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اراک افزود: رمز بقای انقلاب اسلامی، وحدت مردم پیرامون انگیزه الهی است و همراهی توام با حضور و جانفشانی آحاد مردم و تقدیم هزاران شهید جای قدردانی دارد.
وی یادآورشد:مردم و مسئولان باید سه وظیفه تلاش مستمر در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها، دفع آسیب‌ها و رفع کاستی‌ها را به انجام برسانند.
وی افزود: برای بسیاری از ملت‌ها و حکومت‌ها رسیدن به شرایط موجود، یک آرمان است اما انقلاب اسلامی با وجود برخی مشکلات، در حوزه سیاست داخلی که تبلور آن در مردم سالاری دینی است و نیز در حوزه سیاست خارجی که تبلور آن در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و در عرصه‌های فرهنگی، علمی که سرشار از موفقیت های بسیار است، همچنان مقتدر ایستاده است.
وی با اشاره به شیوع کرونا در سال‌های اخیر افزود: این بیماری منحوس که جهان را فلج کرده، نتوانسته در بهار انقلاب و راهپیمایی تاثیر منفی داشته است و این حضور را ارج می‌نهیم.
مخلص الائمه یادآورشد: اکنون در میانه دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی ایران، شاهد حضور پر شور مردم در کنار این نهضت، انقلاب و نظام مقتدر هستیم.
استاندار مرکزی افزود: در حالی به میانه دهه پنجم نزدیک می شویم و در شرایطی گام دوم انقلاب را برمی‌داریم که بسیاری از انقلاب‌های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند.
وی ادامه داد: هنوز با جامعه آرمانی فاصله داریم، اما این توفیقات در میان این میزان فشار و دشمنی‌ها که برای خرد کردن استخوان چند ملت کافی است، مثال زدنی است و نظام جمهوری اسلامی استوارتر به حیات خود ادامه می‌دهد.
مخلص الائمه گفت: مسئولان هدایت اداره نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند و مردم و مسئولان در کنار هم باید سه وظیفه تلاش بی وقفه برای تحقق بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها در همه حوزه‌ها و دفع آسیب‌ها و رفع کاستی را به انجام برسانند و در وظیفه سوم نقش مسئولان پررنگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار