کد خبر: ۱۰۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 28 September 2015

دادستان کرج بر روند رسیدگی به پدیده ریزگردها،‌ تخریب محیط زیست و آلودگی‌های زیست‌محیطی از سوی مسئولان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حاجی رضا شاکرمی عصر امروز در نشست با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: یکی از مهم‌ترین معضلاتی که استان البرز را تهدید می‌کند آلودگی‌های زیست‌محیطی است.

وی ادامه داد: تخریب باغات و فضاهای سبز در این استان یکی از معضلاتی است که استان البرز با آن مواجه است که لازم است مسئولان به صورت جدی‌تری این مهم را مورد بررسی قرار دهند.

دادستان کرج در ادامه سخنان خود به بحث ریزگردها در این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار موجود از کلانتری‌ها میزان مشاجرات در روزهایی که آلودگی هوا وجود دارد بیشتر است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مطالبات مردم آب شرب سالم، جلوگیری از آلودگی آب شرب رودخانه‌ها است که باید به صورت خاص مورد توجه مسئولان واقع بود.

دادستان کرج در ادامه سخنان خود به سرریز شدن پسماندها و فاضلاب در رودخانه کرج اشاره کرد و گفت: سرریز شدن پسماند و فاضلاب به رودخانه کرج یکی از معضلات فعلی زیست‌محیطی است که لازم است برای انتقال فاضلاب از رودخانه کرج اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

وی هزینه برآورد شده برای اجرایی کردن این طرح را از سوی مسئولان ذی‌ربط 200 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: لازم است هر چه سریع‌تر این اعتبارات تخصیص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار