کد خبر: ۱۰۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 28 September 2015
ظهر امروز با حضور معاون سیاسی استاندار البرز مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الله ملاصالحی معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید و سابق شهرستان فردیس اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا مسیر خدمات رسانی به مردم را به درستی طی کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای برون رفت از بسیاری از مشکلات نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم اهداف مورد نظر در مسیر خدمات رسانی را به درستی طی کنیم.

ملاصالحی در بخشی دیگر از سخنان خود به هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول تأکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز و نهادینه کردن این فرهنگ در بین آنها یکی از مهمترین وظایف است که باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی این فرهنگ نسل به نسل در بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود.

در این مراسم علی قنبر زمانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فردیس معرفی شد و از زحمات مهدی مهرور تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار