مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: راویان مکتب شهید سلیمانی پس از فراگیری آموزش های مربوط، آماده ارائه مطالب در برنامه دستگاه ها و روستاها هستند.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 27 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام حمید رفیعی  اظهار کرد: طی دهه بصیرت مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که توجه به یک یا چند مورد نباید ما را از دیگر موارد باز دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در این دهه نباید دستگاه‌ها احیا ظرفیت‌های مردمی را فراموش کنند لذا در برگزاری و طراحی مراسم این ایام باید نقش شبکه‌های مردمی دیده شود زیرا این مسئله مطالبه رهبر انقلاب است.

 

وی در ادامه به برنامه‌های تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در دهه بصیرت اشاره داشت و افزود: علاوه بر حضور روحانیون و ائمه جمعه در مراسم محوری ۹ دی، تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم محوری شهادت حضرت فاطمه زهرا انجام شده است.

 

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: طی هماهنگی انجام شده با نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با موضوعات این دهه در دستور کار است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه از اعزام راویان استان به کرمان و حضور در کلاس‌ها روایت گری حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف در مراسم خود می‌توانند از راویان مکتب شهید سلیمانی استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: این راویان آماده اعزام به شهرستان‌ها و روستاها نیز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار