کد خبر: ۱۰۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 27 September 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت ووشو که در یکی از پارک‌های کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه تمامی قشرهای مختلف مردم بتوانند از خدمات ورزشی استفاده کنند لذا ایجاد خدمات برای ورزش‌های همگانی در پارک‌های این استان لازم و ضروری محسوب می‌شود.

گل محمدی با بیان اینکه در این راستا با همکاری شهرداری ست‌های ورزشی در بسیاری از پارک‌های این استان و از جمله کلانشهر کرج ایجاد شده است،‌ افزود: مردم از ایجاد یک چنین امکانات ورزشی در پارک‌ها استقبال بسیار خوبی را کرده‌اند و لازم است تا تدابیر لازم برای توسعه این مهم در تمامی پارک‌ها انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به همت هیئت ووشو استان البرز ایستگاه سلامت این رشته ورزشی در پارک ایران زمین عظیمیه راه‌اندازی شده است افزود: توسعه این گونه ایستگاه‌های سلامتی در پارک‌های مختلف کرج در دستورکار است که با معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: البته راه‌اندازی این ایستگاه‌های سلامتی باید در تمام مناطق به صورت یکسان انجام شود و همه مناطق از این مهم بهره‌مند شوند.

به گفته گل محمدی از این پس هر جمعه از ساعت 7:15 دقیقه صبح ایستگاه سلامت ووشو فعال شده و پذیرای علاقمندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار