کد خبر: ۱۰۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 27 September 2015
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه ارزش‌های به دست آمده در دفاع مقدس در تاریخ کشور بی‌نظیر است، گفت:‌ این ارزش‌ها از از روحیه جهاد و ایثار، خودباوری، شهادت طلبی، مقاومت و پایداری، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری نصیب کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احمد فاضلیان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از کارکنان و قضات بسیجی دادگستری استان در مرکز همایش‌های دادگستری کل استان البرز برگزار شد، با اشاره به فاجعه تاسف آور منا و کشته شدن تعداد بسیار زیادی از حجاج، اظهار داشت:این امر نشان ‌دهنده بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام فاسد آل‌سعود است.

وی با بیان اینکه امید است شر این شیاطین از مسلمانان کوتاه شود، افزود: افرادی که باید برای انسجام وحدت امت اسلام تلاش کنند امروز مشغول کشتار امت یمن و بحرین هستند و جریانات تکفیری مانند داعش را تغذیه و حمایت می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه هویت‌زدایی یکی از اهداف مهمی بود که در زمان رژیم منحوس پهلوی دنبال می‌شد، تصریح کرد: رژیم پهلوی در طول 5 دهه تلاش که هویتی مجهول و غیر اصیل که برگرفته از فرهنگ فاسد غربی است را جایگزین هویت اصیل ایرانی و اسلامی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی، احیای این هویت از دست رفته بود که در زمان دفاع مقدس محک خورد و مراحل تعالی خود را طی کرده و به کمال رسید، گفت: جان‌فشانی‌هایی که توسط رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفت تا همیشه در خاطر ما در طول تارخ باقی می‌ماند که نتیجه خودباوری و احیای هویت بود.

فاضلیان با اشاره به اینکه عرصه دفاع مقدس کارگاه بزرگ انسان‌سازی، فرهنگ‌سازی، ایمان‌پروری و آزمون بزرگ الهی بود، تصریح کرد: بسیاری از این آزمون نمره قبولی گرفتند و رزمندگان کشور در طول 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که در عرصه ایمان و اعتقاد به خداوند ثابت‌قدم و پایدار هستند.

وی با بیان اینکه این رزمندگان مصداق بارز مبارزان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، یادآور شد: ارزش‌های کسب شده در دفاع مقدس در تاریخ این سرزمین کم‌نظیر و بی‌نظیر است که از روحیه جهاد و ایثار، خودباوری، شهادت طلبی، مقاومت و پایداری، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری نصیب کشور شد.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز اظهار داشت: فرهنگ ایثارگری از ارزش‌های والا و حدیثی گرانبها از 8 سال مقاومت و ایستادگی فرزندان رشید و برومند این سرزمین است که افق و چشم‌انداز جدیدی برای حیات طیبه انسانی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: همه این‌ها به برکت فرهنگ اسلامی، ایمان و باور دینی، رهبری‌های هوشمندانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و نیز اتحاد و انسجام ملی حاصل شد که همه ما باید پاسدار این ارزش‌های گران‌قدر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار