بعد از حادثه غمبار سرزمین منا
تابناک: سازمان کنفرانس اسلامی می باید وظیفه خود را در قبال این اهمال کاری انجام و نسبت به خلع ید وهابیت ملعون که جز داعش پروری برای امت اسلام ثمره ای نداشته به انجام برساند.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 27 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، متن بیانیه 30 دفتر بسیج دانشجویی استان مرکزی در محکومیت بی کفایتی رژیم سفاک آل سعود در مدیریت حج 94 به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر کوتاه بود و بهت آور، کشته شدن بیش از 2000 نفر از ضیوف الرحمان به سبب بی لیاقتی عمال یهودی صفتِ سعودی، کشتار این تعداد از حجاج نه تنها برای مردم ایران اسلامی بلکه برای تمامی امت اسلامی واقعه ای تلخ و باور نکردنی بود. ما در حالی این متن را به نگارش در آورده ایم که آتش خشم انقلابی از سینه هامان زبانه می کشد و مشت های خود را گره کرده آماده ی اجرای فرامین ولی امرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم.

اما پاسخ به این سوال که دلایل وقوع این حادثه چه بود؟ و یا چه کسانی مقصر اصلی هستند؟ چندان دور از ذهن نیست هنگامی که خبره ترین کارشناسان امنیتی ال سعود تمام توان خود را در عراق ، سوریه ، بحرین، لبنان و یمن صرف اجرایی کردن اوامر روسای صهیونیست خود و کشتار زن و کودک مسلمین نموده اند وقوع حوادث تلخ اینچنینی جای تردید ندارد.

خادمی حرمین شریفین لباس گشادی بر تن این یهودی زادگان گرگ صفت است. امت اسلامی می بایست یک بار برای همیشه این بلد امن ابراهیمی را از لوث این نوادگان بنی نضیر و بنی قینقاع پاک و کعبه عزیز و سایر مشاهد مشرفه را به آغوش مسلمین باز گردانند. سازمان کنفرانس اسلامی می باید وظیفه خود را در قبال این اهمال کاری انجام و نسبت به خلع ید وهابیت ملعون که جز داعش پروری برای امت اسلام ثمره ای نداشته به انجام برساند.

متاسفانه جنگ قدرت بین شاهزادگان شکمباره این کشور و فتنه انگیزی سران ملعون آن در میان امت اسلامی فرصتی برای برنامه ریزی و مدیریت بزرگترین گردهمایی مسلمانان اعم از سنی و شیعه نگذاشته است.

این در حالیست که سال گذشته پیاده روی اربعین با حضور جمعیت بیش از 20 میلیونی و آن هم در حضور تروریست های داعش بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار گردید، متاسفانه علی رغم کمبود هایی که به لحاظ کمی و کیفی در برقراری امنیت و امداد رسانی به ضیوف الرحمان وجود دارد سران خبیث عربستانی حاضر به قطع حملات خود به یمن و فراخوانی نیروهای امنیتی خود از بلاد اسلامی نظیر بحرین، لبنان عراق وسوریه نیستند.

متاسفانه برخی از مسئولان داخلی نیز به جای اتخاذ مواضع انقلابی و قاطع، به زعم خود در جهت مدیریت افکار عمومی گام برمی دارند. این مسئولان باید بدانند امت اسلامی در قبال این فاجعه و اهمال کاری رژیم سعودی برخورد دیپلماتیک را برنمی تابند و انتظار موضگیری هایی انقلابی و به حق از جنس مواضع امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را دارند.

کشور عربستان موظف است ضمن بر عهده گرفتن مسولیت کامل فاجعه منا تمامی حقوق مادی و معنوی که متوجه داغ دیدگان این حادثه دلخراش شده است را جبران نماید؛ هر چند که جبران قابل قبولی در ازای جان مسلمین وجود ندارد.

بسیجیان دانشجوی استان مرکزی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت حجت(عج) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) اعلام می دارد مسئولین می بایست بدور از خوشبینی های دیپلماتیک پیگیر حقوق از دست رفته حجاج بیت الله الحرام باشند و بدانند اعتماد به کشوری همچون عربستان و سران غربی آن عاقبت خوشی نخواهد داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساوه

بسیج دانشجویی دانشکده امیر کبیر اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک

بسیج دانشجویی دانشکده فنی جراحی زاده ساوه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مهاجران

بسیج دانشجویی دانشگاه آزادآشتیان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فراهان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کمیجان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کمیجان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باهنر اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ماشین سازی

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهید بابایی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میلاجرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خمین

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی خمین

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محلات

بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی محلات

بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی مهرگان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساوه

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زینب کبری (س)

بسیج دانشجویی دانشکده فنی وحرفه ای سما واحد اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دلیجان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار