ستاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی مشارکت تمام دستگاه های اجرایی با مجموعه صداوسیمای استان را ضروری دانست و گفت : تقویت نهاد صداوسیما دارای اهمیت خاص و انکار ناپدیر است.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 08 December 2021
 
 
به گزارش تابناک خراسان محمد رضا حسین نژاد صبح امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای استان افزود :دستگاه های اجرایی باید بدانند که بودجه های ملی در پیشبرد اهداف صداوسیما بعنوان یکی از قوی ترین رسانه ها کفایت نمی کند لذا با مشارکت سایر دستگاه ها می توانیم شاهد گسترش و تحولات در این مجموعه عظیم باشیم .
 
وی تصریح کرد : اگر مطابق با نیازهای دستگاه های اجرایی همنوا شویم می توانیم اهداف سازمان صداوسیما را با جدیدترین روش ها پیش ببریم .
 
حسین نژاد با بیان اینکه صداوسیما بعنوان زبان حاکمیت بیشترین اثر را دارد ، افزود : باید برای تقویت این نهاد ضمن آنکه از ظرفیت های قانونی بهره برد رویکرد دستگاه ها را به سمت برنامه های مشارکتی سوق داد که نفع آن برای تمام استان خواهد بود .
 
وی با بیان اینکه تغییر نگاه برای حرکت ، لازمه هر کاری است ، خاطر نشان کرد؛ لازمه این تغییر رویه ، رفتار درست مدیران است که بدانند تنها گزارش کار اداری قانع کننده نیست چون دوربین های صداوسیما همیشه در حال رصد اخبار و واقعیتها هستند.
 
در ادامه نیز مدیر کل صداوسیما استان با اشاره به اینکه صداوسیما قرارگاه رسانه ای در کشور به شمار می رود ، گفت : نگاه مسئولان استان نسبت به این جایگاه باید معطوف به همین قرارگاه رسانه ای باشد . حمید قربانی جم افزود :سالیانه ۱۷۵۲۰ ساعت برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای هفت گروه مخاطب در قالب ۱۰ موضوع در صداوسیمای استان تولید و تامین می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار