رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: نیرو‌های خدوم آتشنشانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 01 December 2021

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آماده باش نیرو‌های آتشنشانی به صورت ۲۴ ساعته است، در مواقع هشدار مانند وقوع سیل، زلزله و یا سایر حوادث طبیعی این آماده باش به حالت ویژه در می‌آید.

وی افزود: تمامی نیرو‌های خدوم آتشنشانی در چنین مواقعی با فراخوان‌های اعلام شده، در محل کار حاضر و به خدمت رسانی مشغول می‌شوند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط عادی هستیم و نیرو‌ها آمادگی ٢۴ ساعته خدمات دهی را دارند.

وی با بیان اینکه مداخلات آتشنشانی در کلیه حوادث از جمله گاز گرفتگی انجام می‌شود، تصریح کرد: در صورت بروز گازگرفتگی و تماس حادثه دیدگان اقدامات لازم و ایمن سازی فضا انجام می‌شود.

فرهودی به حادثه اخیر گازگرفتگی شهر کرمانشاه که منجر به فوت یکی از شهروندان شد، اشاره‌ای داشت و گفت: در حال حاضر و با توجه به برودت هوا، استفاده از بخاری و وسایل گرمایشی ناایمن امکان بروز چنین حوادثی را رقم می‌زند، لازم است شهروندان موارد ایمنی را جدی بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار