وزیر کشور در حکمی سید احسان عسکری را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 16 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در حکمی سید احسان عسکری را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
در حکم احمد وحیدی وزیر کشور خطاب به سید احسان عسکری آمده است:
بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و باتوجه به تائید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمائید.
گفتنی است معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مشاور استاندار در امور اشتغال و سرمایه‌گذاری، دبیر اجرایی برگزاری همایش سرمایه گذاری ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر علمی گروه اقتصاد مدیریت و حسابداری دانشگاه پیام‌نور استان بخشی از سوابق اجرایی و اداری عسکری است.
لازم به توضیح است تا قبل از این حکم سید احسان عسکری سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار را بر عهده داشت. 
معاون اقتصادی استاندار منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار