مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خبر داد:
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: پهنای باند شبکه تلفن همراه شهرستان های بجنورد و شیروان ۵۰ درصد و شهرستان اسفراین بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 16 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، هاشمی اظهار داشت: با توجه به استفاده رو به رشد مردم از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه سیار و شبکه مخابرات منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش سرعت اینترنت همراه اول در شهرستان  های بجنورد، شیروان و اسفراین انجام شد.

وی افزود: با کابل کشی فیبرنوری، تامین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول، پهنای باند شبکه ارتباطی همراه در مرکز امام علی (ع) بجنورد و شهرستان شیروان از چهار گیگابیت به ۶ گیگابیت و مرکز اسفراین از سه گیگ به چهار گیگ افزایش یافت.

هاشمی خاطر نشان کرد: با افزایش پهنای باند شبکه همراه اول، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان اپراتور اول در شهرستان های یاد شده از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر، بهره‌مند می شوند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در این استان شمالشرق ایران، حدود ۲۵۰ هزار خط فعال تلفن ثابت و بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار خط تلفن همراه ثبت شد و یک میلیون نفر در این استان اینترنت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار