تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به امضای طرفین رسید.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی، با بیان اینکه خدمت به محرومان افتخاری برای امدادگران کمیته امداد است، گفت: حمایت از بیماران صعب العلاج و زمین گیر از اقدامات حمایتی کمیته امداد است.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت مددجویان تحت حمایت از مهم ترین اهداف تفاهم نامه همکاری است، اظهار داشت: استفاده بهینه از منابع و ارائه خدمات ، رسیدگی بهتر و کیفی تر به نیازمندان ، تعامل و همکاری با رویکرد هم افزایی و برنامه ریزی و بهره گیری به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.
وی یادآورشد: پرداخت مبلغ سرانه ۴۰۰ هزار تومان هزینه های پوشینه بیماران زمین‌گیر، خاص و صعب العلاج و سنجش نیاز خانواده‌های تحت حمایت از تعهدات مشترک هر دودستگاه در این تفاهم نامه همکاری است.
علیرضا محمودی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم با قدردانی از کمیته امداد ، گفت: اختصاص بودجه برای دارو و درمان نیازمندان جمعیت هلال احمر از عنایات پروردگار و موجبات خوشنودی است.
وی اضافه کرد:نتایج همکاری و تعامل کمیته امداد و جمعیت هلال احمر و بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک به نفع محرومان و نیازمندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار