مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: این سازمان به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می‌دارد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 31 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد غفاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خواهران طلاب که در محل حوزه علمیه کوثر برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی حوزه علمیه کوثر ویژه خواهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمندسازی افراد از طریق ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی است، تصریح کرد: این سازمان به دنبال ارائه مهارت‌های منجر به اشتغال است و در این راستا گام بر می‌دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز بیان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی بر پایه سه رکن نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و مهارت آموزی طرح ریزی شده و افتتاح این مرکز در حوزه علمیه کوثر، گام مؤثری در ارتقای مهارت و توانمندسازی مهارتی خواهران طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد منتج مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان البرز نیز در این بازدید با قدردانی از همکاری‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بر اساس تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با قرارگاه محرومیت زدایی در راستای توانمندسازی اقشار محروم استان اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه علمیه، مسیر ارائه آموزش‌های مهارتی به طلاب به صورت کمی و کیفی با استفاده از توان و ظرفیت فنی وحرفه ای و حوزه علمیه فراهم شود.

در این نشست برنامه ریزی لازم برای افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار