در هفت ماهه سالجاری مجوز ۷۶ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی صادر و فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 30 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان هستند ، گفت: در حال حاضر ۲۸۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند و در هفت ماهه سالجاری مجوز ۷۶ مرکز نیکوکاری صادر و فعالیت خود را آغاز کردند.
وی افزود:کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیربه عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا،بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها،تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان مرکزی کرده است.
وی یادآورشد: این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت اعضای هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران،نیکوکاران،هیات امنای مساجد، معتمدین محلی در رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری طی هفت ماهه سالجاری۱۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان درآمد داشته که درآمد حاصل با نظر هیات عامل در قالب کمک های نقدی،غیر نقدی،خدمات و تخفیفات برای نیازمندان تحت حمایت مراکز نیکوکاری هزینه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸۲ درصد رشد نشان می دهد.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد استان مرکزی آمادگی اعطای مجوز ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری به معتمدین، خیرین،فرهنگیان،بازنشستگان و سایر گروه های اجتماعی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار