فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهداء (ع) استان البرز:
سردار رستمعلی رفیعی در دیدار با خانواده شهید سرافراز دفاع مقدس سردار حاج میرزا سلگی با گرامیداشت یاد سردار پر افتخار اسلام حاج میرزا محمد سلگی و عرض اردات به خانواده بزرگوارشان، گفت: پاسداران لشکر 10 حضرت سیدالشهداء (ع) مدیون شما هستند.
کد خبر: ۸۴۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 30 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار رفیعی اظهار داشت: 10 نفر از خانواده و طایفه بزرگ سلگی در دفاع مقدس با هم بودند و از عناصر و عوامل موثر در پیشبرد اهداف عالیه جبهه حق علیه باطل بودند، از حاج میرزای محمد سلگی گرفته تا بیسیم چی سردار فضائل خوبی ها حاج علی فضلی شهید عباس سلگی.

وی افزود: رزمندگان دوره جنگ خاطرات خود را به صورت کتاب هایی نوشتند، کتابی که حضرت آقا از آن تعریف و قدردانی کردند، کتاب آب هرگز نمی میرد شهید شما و ما بود.

وی با اشاره به اینکه کتاب " آب هرگز نمی میرد" جرعه ای از گنجینه های اسرار حاج میرزا سلگی باعث شد نسل چهارم انقلاب واقعه عاشورا و جنگ تحمیلی را به خوبی درک کنند، افزود: ماهیتی که علی چیت سازان خطاب به حاج میرزا می گوید " ای آب، ای آب،ای آب دست های فرمانده گردان ابوالفضل ما از دست تو پیر شد، اما گلوی شش ماهه سید الشهداء (ع) از یک قطره آب بی بهره ماند".

فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء (ع) بیان کرد: شهادت حاج میرزا برای ما سخت است، یک اسطوره شجاعت را از دست دادیم اما یقین داشته باشید ارواح طیبه شهدای گردان حضرت ابوالفضل (ع) فرمانده خود را در آغوش کشیدند و غریبانه دفن شدن حاج میرزا احیای روضه حضرت زهرا (س) است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما همه سربازان ولایت هستیم از شما عزیزان و منتصبان به این شهید عاجزانه می خواهم برای ما سربازان حاج میرزا دعا کنید همچون ایشان بتوانیم سرباز خوبی برای حضرت آقا باشیم و به شما قول می دهیم مسیر پر افتخار سردار پرآوازه همدانی ها و همه ما حاج میرزا را پر قدرت ادامه می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار