عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: ساخت وساز غیر مجاز در فردیس یکی از آسیب ها و معضلات اساسی است که باید با آن مقابله شود.
کد خبر: ۵۳۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 04 December 2017
به گزارش تابناک : حسن سعیدی روز دوشنبه در نشست جمعی از سازندگان شهرستان فردیس نیز ضمن تبریک هفته وحدت گفت: متاسفانه شهرستان فردیس در کمبودهای زیرساختی، ساخت و ساز های غیر مجاز و نداشتن حریم مواجه است و مسئولان نیز برای رفع این معضلات باید با همدلی و همکاری اقدام کنند. 
وی با بیان اینکه زندگی شهری در فردیس شایسته شهروندان این شهر نیست، افزود: فردیس شهری است که مردم آن هرروز با معضلات بسیاری چون ترافیک، کمبود امکانات و غیره گریبانگیر هستند که این امر نیازمند همکاری مسئولان را می طلبد.
وی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز باعث بروز مشکلات متعددی از قبیل انشعابات غیرمجاز باعث افزایش بی‌رویه مصرف آب و برق می شود.
سعیدی با بیان اینکه این ساخت و سازهای غیرمجاز باعث نازیباکردن مبلمان شهری شده است، افزود: باید نظارت کامل و مستمری بر ساخت و سازها صورت بگیرد تا علاوه بر بهبود وضعیت مبلمان شهری در این شهر، شاهد افزایش رضایت مردم باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: پروژه های مختلفی در زمینه ورزشی، تفریحی ،فرهنگی و آموزشی بر اساس نیاز سنجی در فردیس اجرا خواهد شد با ایجاد امکانات در این شهر قطعا سود ساخت و ساز های شهری نیز افزایش می یابد. 
سعیدی افزود: اعضای شورای شهر برای خدمت به شهروندان پا به عرصه میدان گذاشته اند اگر شهروندان در این خصوص از اعضای شورا حمایت نکنند، شهر آنطور که باید پیشرفت نمی کند. 
سعیدی تاکید کرد: فردیس در گذشته مورد بی مهری و کم لطفی های مدیران شهری قرار گرفته بود باید با کمک مردم و مسئولان برای پیشرفت این شهر تلاش شود.
وی گفت: اجرای پروژه های شهری در فردیس با استقلال تازه شورا و شهرداری این شهر و با پیگیری های اعضای شورا شاهد افزایش اقدامات خوب خواهیم بود.
در این نشست از آرم شهرداری و شورای اسلامی فردیس در سالن جلسات شورای اسلامی شهر فردیس رونمایی شد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار