کد خبر: ۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 22 June 2015
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز گفت: در دستورالعمل‌هایی که به مدارس ابلاغ شده هیچ یک از مدارس دولتی در هنگام ثبت نام حق دریافت پول از اولیاء دانش‌آموزان را ندارند.
مراد مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: مدارس دولتی به جز دریافت پول کتاب در دوره‌ ابتدایی‌ و پیش‌دانشگاهی و همچنین دریافت حق بیمه دانش‌آموزی که مبلغ 7500 تومان است حق دریافت مبلغ دیگری را از اولیاء دانش‌آموزان ندارند.

وی با توجه به مهاجرپذیر بودن استان البرز و افزایش 3 درصدی دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی عنوان کرد: بر اساس تدابیری که ستاد کمیته برنامه‌ریزی استان، مدیرکل و معاونین این اداره پیش‌بینی کرده‌اند در حال حاضر هیچ مشکلی در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان نداریم.

رئیس‌ اداره ارزیابی‌ عملکرد آموزش‌و پرورش استان البرز گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی، اول راهنمایی و دوره اول متوسطه با حضور اولیاء دانش‌آموز و دانش آموزان صورت می‌گیرد، ولی باقی دانش آموزان در مقاطع مختلف بدون حضور اولیاء توسط همکاران درمدارس انجام می‌شود.

مالمیر گفت: مدارس غیردولتی باید مبلغ شهریه‌ای که در دستورالعمل به آنها ابلاغ شده است را در یک پوستر یا مقوای بزرگ در معرض دید اولیا و دانش‌آموزان با مهر و امضاء مدیرمنطقه قرار داده تا رویت شود.

وی گفت: مدارس‌ غیردولتی علاوه برشهریه هزینه‌ای هم به عنوان شهریه خدمات ویژه دریافت می‌کنند که در سال‌ تحصیلی جدید این مدارس باید درخواست خود را به منطقه اعلام کرده و سپس مجوز لازم را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار