کد خبر: ۴۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸ 10 June 2015
معاون دادستان و قاضی ویژه برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز کرج گفت: عوامل ساخت چهار بنای غیرمجاز در اراضی باغی کرج اخطار دریافت کردند.
علی رضوانی منش در گفت وگو با باخبرنگارایرنا اظهار داشت: این بناهای غیرمجاز در اراضی باغی حوزه خدماتی شهرداری منطقه 9 کرج ساخته شده که امروز به عوامل ساخت آنها اخطار داده شد.
وی ادامه داد: با همکاری دستگاه های اجرایی ، درب های ورودی این مکان ها تخریب شد و تا روز جمعه هفته جاری به عوامل ساخت آنها فرصت داده شد تا بطور کامل این بناها را تخریب کنند.
رضوانی منش گفت: این بناها شامل رستوران ، آلاچیق و دیوار کشی است که حدود دوهزار متر مربع فضای باغی را اشغال کرده است.
معاون دادستان کرج با بیان اینکه برخورد قانونی با ساخت وسازهای غیر مجازبا قاطعیت ادامه دارد، اظهار داشت: دستگاه قضایی در این زمینه از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهد کرد.
همچنین مجتبی اسکندری شهردار منطقه 9 کرج به خبرنگار ایرنا گفت: این بناها در اراضی باغی منطقه مهرشهر و درمحدوده این شهرداری ساخته شده است.
وی یادآور شد: برخی افراد با تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی مهرشهر ، اقدام به ساخت تالار، رستوان و آلاچیق کرده اند که طرح تخریب آنها در دستور کار قرار دارد
اسکندری افزود: با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کار تخریب بناهای غیر مجاز در منطقه 9 شهری کرج آغاز شده است.
هفته گذشته نیز تعدادی بنای غیر مجاز در اراضی باغی منطقه 9 شهرداری کرج با حکم قضایی تخریب شد.
منطقه 9 شهرداری کرج از مناطق مرکزی کلانشهر کرج است که بیشترین فضاهای باغی و کشاورزی در محدوده این منطقه کرج قرار دارد
20 هزار نفر جمعیت زیر پوشش خدماتی شهرداری منطقه 9 کرج هستند.
به دنبال فرامین اسفند ماه سال گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی،دستگاه قضایی و مسوولان اجرایی استان البرز از ابتدای امسال با جدیت به مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز در این استان پرداخته اند.
در این مدت با تخریب تعداد زیادی بنای غیر مجاز در مناطق شهری ، روستایی ، حاشیه رودخانه ها و اراضی باغی و زراعی، بیش از 50 هکتار ازاراضی دولتی و ملی کشاورزی استان البرز آزاد سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار