سردار اشتری در جمع خبرنگاران عنوان کرد
فرمانده ناجا گفت: در حوزه موادمخدر با توزیع و واردکنندگان موادمخدر به شدت برخورد خواهد شد و مقابله جدی و اساسی را برای مقابله با قاچاقچیان در دستور کار داریم.
کد خبر: ۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 31 May 2015

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی گفت: پلیس افتخاری در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شود.
سردار حسین اشتری صبح امروز بعد از مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان البرز و سان دیدن از دسته‌های این نیرو در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سه سئوال خبرنگاران پاسخ داد.
وی در خصوص راه‌اندازی پلیس افتخاری در کشور بیان داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در تلاش هستیم که پلیس افتخاری را در تمام استان‌های کشور براساس نیازها راه‌اندازی کنیم.
فرمانده ناجا تأکید کرد: البته برخی از استان‌ها به دلیل ضرورت بیشتر از این مهم استفاده می‌کنند.
اشتری ادامه داد: در ایام نوروز و تابستان نیز بیشتر از طرح پلیس افتخاری به دلیل حجم تردد مردم در جاده‌ها به دلیل مسافرت‌ها و ... استفاده می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر استقرار پلیس در شهرک‌های تازه تأسیس،‌ افزود: ما تأکید داریم هر شهرکی که ساخته می‌شود در ابتدا زیرساخت‌های امنیتی آن از جمله استقرار پلیس در آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.
اشتری افزود: البته با راه‌اندازی این شهرک‌ها واحدهای سیار پلیس در این مکان‌ها مستقر می‌شوند تا مردم و ساکنان این مناطق بتوانند به راحتی برای رفع مشکلات خود به پلیس مراجعه کنند.
وی در ادامه به اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ویژه قرار دارد که امسال نیز با برنامه‌ریزی بیشتر این طرح‌ها آغاز خواهد شد.
فرمانده ناجا ادامه داد: در این راستا با توجه به نیاز استان اقدامات پیشگیرانه نیز از سوی پلیس صورت خواهد گرفت.
اشتری در ادامه همچنین بر مقابله جدی با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان موادمخدر اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه موادمخدر با توزیع و واردکنندگان موادمخدر به شدت برخورد خواهد شد و مقابله جدی و اساسی را برای مقابله با قاچاقچیان در دستور کار داریم.
وی از مردم نیز خواست تا در حوزه مقابله با مواد مخدر همکاری‌های لازم را با پلیس داشته باشند و با اطلاع‌رسانی‌های خود از طریق دو شماره 197 و 110 پلیس را در انجام مأموریت‌های خود در مقابله با مواد مخدر یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار