کد خبر: ۳۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 11 May 2015
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال‌زایی استاندار البرز گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان البرز برپا می‌شود.
ذبیح‌الله قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات برنامه‌ریزی و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم در ماه مبارک رمضان است.
وی با بیان اینکه در این راستا و با تمهیدات لازم ساماندهی و توزیع کالاهای اساسی در البرز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: از آن جایی که برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه مبارک رمضان مورد توجه و استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است لذا امسال نیز با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم در البرز راه‌اندازی می‌شود.
قائمی با تاکید بر اینکه بر اساس اولین نشست ستاد تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان تأمین مواد غذایی اولیه و اساسی در این ماه تأکید فراوان شده است ادامه داد: در این راستا ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای پرمصرف از جمله خرما، گوشت قرمز، برنج، روغن و گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان نیز از مهم‌ترین اولویت‌ها است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز با بیان اینکه از دیگر برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه مبارک رمضان است بر ساماندهی توزیع مرغ در این ماه نیز تأکید کرد و گفت: از مهم‌ترین اقدامات دیگری که هم‌زمان با ورود به این ماه انجام خواهد شد ساماندهی توزیع در این استان است.
وی تأکید کرد: در این راستا ساماندهی توزیع مرغ در سطوح خرده‌فروشی و عمده‌فروشی نیز در این ماه به صورت دقیق انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار