کد خبر: ۳۱۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 22 October 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با هشداربه خریداران دستگاه ساخت فیلتر خودرو در کرج ، گفت: تا کنون ۳۰ نفر از این شرکت شکایت کرده‌اند.

علی‌اکبرمختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به سوء استفاده در فروش دستگاه‌های فیلتر چین‌کنی قابل استفاده در ساخت فیلتر خودرو توسط یک شرکت به مردم، اظهار داشت: افراد این شرکت تحت برندها و شرکت‌های مختلف این دستگاه‌ها را به مردم می‌فروختند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت برای فروش این دستگاه‌ها قیمت‌های گزافی از مردم دریافت کرده است،‌ افزود: هر دستگاه بین 10 الی 20 میلیون تومان به مردم فروخته شده است که با قیمت واقعی آن فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به وجود قراردادی میان خریدار و شرکت برای خرید فیلتر،‌ ادامه داد: این شرکت با اتکا به ارتباط خود با شرکت‌های خودرو ساز، در طی فروش دستگاه خود،‌ قراردادی مبنی بر خرید تضمینی فیلترهای تولیدی مشتریان خود تنظیم کرده است.

مختاری با بیان اینکه بعد از خرید دستگاه توسط مردم از شرکت و تولید فیلتر، مردم جهت فروش به شرکت مراجعه کرده که شرکت با گرفتن ایرادات مختلف کالاها را تحویل نمی‌گرفت، افزود: این امر منجر به شکایت 30 نفر از این شرکت شده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در تهران هم فعالیت داشته است،‌ بیان کرد: این شرکت در اشتهارد واقع شده و کالاهای خود را در کرج به فروش رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار