کد خبر: ۳۰۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 03 October 2016


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: بالاترین مشارکت برای ثبت نام اینترنتی در سرشماری در شهرستان کرج با 23 هزار 249 خانوار و کمترین مشارکت در شهرستان طالقان 230خانوار بوده است.

ذبیح الله قائمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس آخرین وضعیت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن استان البرز با جمعیت صد و 19 هزار 500 نفر و ثبت نام 37هزار 138 خانوار به صورت اینترنتی ثبت نام کردند و همچنان رتبه استان البرز درثبت نام اینترنتی در رده های آخر قرار دارد.

وی ادامه داد: مشارکت موثر در نظام برنامه ریزی و تصمیم گیری یک ضرورت است بنابراین در استان البرز به انسان هایی با تفکر توسعه نیاز داریم و این امر یکی از وظایف مهم معلمان است.

قائمی گفت:10 سال دیگر تا پایان برنامه چشم انداز فاصله داریم و رسیدن به اهداف برنامه نیازمند برنامه ریزی است و برای برنامه ریزی باید اطلاعات جامع در اختیار داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرزبا بیان اینکه در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن نیازمند مشارکت آموزش و پرورش و همه دستگاه های اجرایی در استان هستیم، خاطرنشان کرد: انتظار داریم معلمان در این طرح به ما کمک کنند تا اطلاعات درست جمع آوری کنیم، در واقع به دنبال بالاترین سهم مشارکت ثبت نام اینترنتی در سرشماری هستیم و این امر مهم ترین تقاضای ما از فرهنگیان است.

قائمی گفت: تاکنون البرز در ثبت نام اینترنتی جزو استان های آخر معرفی شده است که این امر با مشارکت و به همت همه مردم و فرهنگیان محقق می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار