کد خبر: ۳۰۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 03 October 2016


معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: در سطح شهرستان کرج و مناطق شهرداری‌ها برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در سرشماری، ثبت‌نام اینترنتی رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری البرز، یعقوب آذری اظهار داشت: ثبت‌نام به صورت رایگان در سطح شهرستان کرج " پایگاه‌های 12 گانه شهرداری " با هدف مشارکت در سرشماری اینترنتی انجام می‌شود.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت در طرح سرشماری اینترنتی افزود: اطلاعات ثبت شده خانوارها در سرشماری کاملاً محرمانه است.

آذری تصریح کرد: انجام سرشماری اینترنتی مزایایی مانند صرفه‌جویی و کاهش هزینه، کوتاه شدن زمان و بالا رفتن کیفیت و کمیت کار را به همراه دارد.

معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان البرز افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با تمام دستگاه‌های اجرایی استان ثبت‌نام از شهروندان برای مشارکت در طرح سرشماری به صورت اینترنتی در ساعات اداری به صورت رایگان در سطح استان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: سرپرست خانوار یا فرد آگاه می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی همه اعضای خانوار خود به صورت رایگان در این طرح ملی شرکت کنن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار