کد خبر: ۳۰۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 24 September 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: ارائه خدمات کلان با سرشماری دقیق محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در مراسم افتتاح سمینار آموزشی مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن البرز، افزود: طرح سرشماری نفوس و مسکن یکی از مهمترین طرح‌هایی است که باید به درستی و در مسیر مشخص و درستی اجرایی شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت‌های انجام سرشماری تأثیرگذاری در سیاستگذاری‌های کلان است که باید به درستی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در ادامه سخنان خود گفت: با انجام دقیق و درست طرح سرشماری و مشارکت دقیق مردم در اجرای این طرح شاهد بهبود شرایط زندگی برای آحاد جامعه هستیم.

قائمی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه است در مرحله اول طرح به صورت الکترونیکی و با استفاده از تبلت و با حذف فرم‌های کاغذی انجام خواهد شد، ‌تأکید کرد: روش‌های اینترنتی درصد خطا را کاهش داده،‌ لذا با توجه به اهمیت موضوع تمهیدات لازم برای اینترنتی برگزار شدن این طرح انجام شده است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح از فرمانداران البرز به عنوان مدیران اجرای سرشماری در شهرستان‌های استان خواست تا اقدامات لازم را برای برگزاری هر چه دقیق این طرح انجام دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز تأکید کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در اجرای طرح سرشماری، دقت و همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار