کد خبر: ۳۰۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 24 September 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: گزارش نهایی شش ماهه نخست سال جاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز آبانماه سال جاری ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله قائمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که پیش از ظهر شنبه با حضور وزیر ارتباطات و در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گزارش نهایی شش ماهه نخست سال جاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز آبانماه سال جاری ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری پروژه های ملی در استان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در دستور کار قرار دارد، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی استان دارای ۵۰ عضو است که ۲۳ دستگاه موظف به ارائه گزارش عملکرد هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز با اشاره به اینکه ۱۹ دستگاه علاوه بر گزارش، عملکرد انجام شده را نیز در این حوزه پیگیری می کنند، خاطرنشان کرد: ۱۵ جلسه و ۳ اتاق فکر تاکنون تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲۵ مصوبه در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تصویب شده که ۷۵ مورد اجرایی شده و ۵۰ مورد نیز در دست اقدام قرار دارد.

قائمی از واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی به عنوان مهمترین اهداف ستاد یاد کرد و گفت: در این راستا ۱۱ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی هدفگذاری شده که تاکنون ۸ پروژه واگذار شده است.

وی به اهم مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: پایش میزان مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به منظور مصرف بهینه انرژی، تعیین تکلیف انشعابات ساختمان های مشمول ماده ۸، تسریع و راه اندازی شبکه دولت در شهرستان ها، تشکیل کمیته بحران آب در استان و پیگیری های لازم در خصوص یکسان سازی نرخ سوخت مسافری و کارگو فرودگاه بین المللی پیام از جمله این مصوبات محسوب می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز انجام مطالعات لازم به منظور اتصال خدمات هوایی پیام به نزدیک ترین خط ریلی راه آهن سراسری، تبیین شاخص های فضای کسب و کار، بازگشت بخشی از منابع آبی سدهای موجود به استان، مدیریت آب رودخانه های استان، پیگیری موضوع اصلاح شعاع ۱۲۰ کیلومتری هوایی و ایجاد شهر دانایی پارک علم و فناوری استان از دیگر مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار