اعتراض سرمربی سایپا به داوری‌ها
پس از اخراج جلالی از زمین، بازیکنان سایپا نسبت به اینکه مأموران نیروی انتظامی مجید جلالی را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند معترض بودند و حاشیه‌هایی نیز ایجاد شد.
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 02 May 2015
نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سایپا با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود.
عملکرد علیرضا فغانی داور مسابقه فوق اعتراضات زیادی به همراه داشت.  
حتی 2 بار در نیمه دوم و زمانی که بازیکنان راه آهن قصد ضد حمله داشتند، توپ به فغانی برخورد کرد و آنها را از موقعیت مناسب گلزنی باز داشت.
در دقیقه 90 داور مسابقه نیز به علت اعتراض مجید جلالی سرمربی سایپای البرز به قضاوت داوری، با کارت قرمز علیرضا فغانی از کنار زمین مسابقه اخراج شد که این مسئله با ناراحتی جلالی همراه بود .
او ضربه‌ای را به بطری آبی که کنار زمین قرار داشت زد و پس از آن هم قصد نداشت تا کنار زمین را ترک کند و به ادامه بحث با داور می‌پرداخت که در نهایت با اصرار کمک داور از کنار زمین بیرون رفت.
پس از اخراج جلالی از زمین، بازیکنان سایپا نسبت به اینکه مأموران نیروی انتظامی مجید جلالی را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند معترض بودند و حاشیه‌هایی نیز ایجاد شد.
جلالی پس از پایان مسابقه در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره اخراجش از بازی با راه آهن سخن گفت.
او درباره اخراجش از این بازی گفت: من اعتراض کردم چون به نظرم داوری باز به ما ضربه زد. یک صحنه از بازی را داور پنالتی برای ما گرفت و دروازه بان آنها را که کارت زرد هم داشت ، اخراج نکرد. یک پنالتی مسلم ما را هم که نگرفته بود. آقای فغانی معلوم نیست کلا چه مشکلی با ما دارد. مثلا در بازی با استقلال هم همه دیدند به جای گرفتن پنالتی روی شکوری و اخراج صادقی ، به وی ما کارت زرد نشان داد. در این بازی هم که شرایط از نظر ما به مراتب بدتر بود. واقعا نمی دانم . من هیچ گاه به ایشان بی احترامی نکردم. ولی نمی دانم چرا او این کار را با من می کند. البته در این فصل سایپا بیش از 10 بازی از داوری ها ضربه خورده و دیگر طاقتم تمام شده است. نمی دانم چه کار باید بکنم. اعتراض هم که بکنم این اتفاقات می افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار