کد خبر: ۲۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 10 September 2016


رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان فردیس گفت: در یکماه گذشته مبلغ 245 میلیارد و 616 میلیون ریال به 16 هزار و 577 نفر مستمری بگیر و بازنشسته تحت پوشش تامین اجتماعی پرداخت شده است.

اسماعیل پورمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغ 26 میلیارد ریال به دو هزار و 319 نفر بیمه بیکاری در این شهرستان پرداخت شده است .

وی افزود: 58 هزار و 626 بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد 33 هزار و 518 نفر بیمه اجباری و سه هزار و 453 نفر حرف مشاغل آزاد، شش هزار و یک نفر اختیاری، 2 هزار و 695 نفر رانندگان، 526 نفر قالیبافان و 10 هزار و 187 نفر کارگران ساختمانی تحت پوشش می باشند.

وی ادامه داد: 8 هزار و 200 جلد دفترچه درمان صادر طی این مدت صادر شده است.

وی گفت: جهت پرداخت کمکهای قانونی کوتاه مدت که شامل غرامت، دستمزد، پروتز هزینه کمک ازدواج و کفن ودفن سند صادر شده است.

پورمند، افزایش خدمات غیر حضوری را از مهمترین اولوت های تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: امکان دریافت و رسیدگی به اعتراض های سوابق بیمه شدگان به صورت اینترنتی،ایجاد پرونده الکترونیک وکارت هوشمند سلامت از برنامه های آتی سازمان تامین اجتماعی است که در کنار سایر اقدمات و برنامه ها تحولی شگرف را در خدمت رسانی تامین اجتماعی در پی خواهد داشت.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان فردیس گفت: عمده وصولی حق بیمه تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی سیمین دشت ، گروه مپنا و نیروگاه منتظر قائم فردیس است.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار