کد خبر: ۲۶۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 14 July 2016

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دانشجویان باید همواره آماده مقابله با تهاجم فرهنگی و شبیخون دشمنان اسلام و انقلاب باشند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ولایت در استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: اجرای طرح ولایت از جمله کارهای خوبی است که تاثیرات مثبتی در جامعه و به ویژه در میان دانشجویان دارد.

 

وی افزود: باید طرح‌هایی از این دست که منجر به افزایش آگاهی و بصیرت‌افزایی در میان نسل جوان می‌شود، با جدیت در کشور و به ویژه استان البرز اجرا گردد.

 

خطیب جمعه شهرستان کرج تصریح کرد: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری را علیه باورها و اصول و اعتقادات ملت مسلمان ایران طراحی و اجرا کردند.

 

حسینی‌همدانی گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی با درک صحیح تهاجم فرهنگی دشمن و خطرات ناشی از شبیخون فرهنگی علیه ایران اسلامی، بارها تاکید فرموده‌اند که باید همه خود را برای مقابله با این تهاجم آماده کنیم.

 

وی با اشاره به نقش دانشجویان و جامعه دانشگاهی در کشور افزود: دانشجویان، اساتید دانشگاهی و دانش‌پژوهان باید بیش از دیگران برای تقویت اعتقادات دینی و مذهبی خود تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: مقام عظمای ولایت در دیدار اخیر با دانشجویان رهنمودهای ارزشمندی را بیان فرموده و وظائفی را برای دانشجویان طرح کردند که باید اجرای آنها در اولویت باشد.

 

حسینی‌همدانی دانشجویان را قشر آگاه و بیدار جامعه توصیف کرد و گفت: انتظار از دانشجویان بسیجی این است که مسائل مهم جامعه اسلامی را به طور دقیق رصد و پیگیری کرده و همواره آماده مقابله با تهاجم و توطئه‌های دشمنان باشند.

 

وی افزود: دانشجویان باید به شدت از هدر دادن زمان و وقت با ارزش خود پرهیز کرده و هر لحظه آماده دفاع در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان باشند.

 

امام جمعه شهرستان کرج انس بیشتر با کلام‌الله مجید را در تحقق این مهم ضروری دانست و اظهار داشت: باید احکام و تعالیم دین مبین اسلام و احکام قرآنی در جامعه اجرا شود.

 

حسینی‌همدانی تصریح کرد:‌ خودشناسی مهمترین وظیفه‌ای است که دانشجویان بر عهده دارند و با انس بیشتر با قرآن،‌ می‌توانند نقش موثرتری را در جامعه اسلامی ایفا کنند.

 

وی با اشاره به دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های غربی علیه امام خمینی (ره)، سیاست‌ها و اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی و تلاش در جهت تخریب چهره ایران اسلامی گفت: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرمودند، دانشجویان ما باید با افزایش بصیرت در حوزه‌هایی چون شناخت انقلاب، رفتارهای غیر انقلابی، برخورد با توطئه نفوذ دشمنان و تحریف اندیشه‌های امام (ره) و راه انقلاب در جامعه نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار