کد خبر: ۲۴۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از اجرایی شدن طرح جمع آوری متکدیان در این کلانشهر خبرداد.

اصغر نصیری روز شنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به صورت جدی از 15روز گذشته در کرج آغاز شده است.

وی بیان داشت: در 15 روز گذشته 56 نفرمتکدیان و معتادان خارجی در کرج جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری متکدیان به صورت مستمر در کلانشهر کرج اجرا می شود، اظهار کرد: اجرای این طرح تا کنون نتایج خوبی داشته است .

نصیری بیان داشت:معتادانی که در سطح شهرکرج اقدام به تکدی گری می کردند توسط نیروهای خدمات شهر شهرداری کرج جمع آوری و تحویل ماده 18و مجتمع اردوگاهی ماده 16قانون مبارزه با مواد مخدر شدند.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در اجرای این طرح اداره بهزیستی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز با شهرداری کرج همکاری کردنداما بخش اعظم اجرای طرح را شهرداری کرج اجرا کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه متکدیان ایرانی که جمع آوری می شوندو دارای مشکل اعتیاد هستند به کمپ های ماده 15تحویل داده می شوند.

وی ادامه داد: تدابیری اندیشیده شده است که متکدیان معتاد جمع آوری شده سه ما در این کمپ ها نگهداری شوند و تحت درمان قرار گیرند.

وی اظهار کرد: درمان و ترک اعتیاد معتادان متکدی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و هزینه های درمان این معتادان را شهرداری کرج تقبل می کند.

نصیری با اشاره به اینکه در این مرحله قرار است یکصد نفر از متکدیان جمع آوری و به این کمپ ها انتقال یابند، گفت: هر یک از شهروندان در صورت مشاهده متکدیان در خیابان ها و معابر کلانشهر کرج با شماره 137 تماس حاصل کنند تا شهرداری در اسرع وقت اقدام به جمع آوری متکدیان کند.

وی بدون اشاره به تعداد متکدیان سطح شهر کر ج گفت: برای متکدیان خارجی طرحی با عنوان طرح ترد در حال اجرا است که آنها را از کشور خارج و به کشور مبدا انتقال می دهند.

این مسئول اظهار کرد: از این پس معابر کرج برای متکدیان نا امن شده و تا جمع آوری آخرین متکدی در سطح کرج ادامه خواهد داشت.

وی گفت:با گرفتن تعهد از خانواده های کودکان کار از فعالیت آنها در معابر، چهارراه ها و غیره جلوگیری به عمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار