کد خبر: ۲۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


پروژه ملی راه هشتگرد به طالقان که سالها مسکوت مانده بود امروز دوشنبه با حضور سرزده استاندار البرز دراین شهرستان جان گرفت و روند اجرایی آن از نزدیک بررسی شد.

به گزارش ایرنا،این پروژه 140 کیلومتر راه ، منطقه هشتگرد را به شهرستان طالقان و سپس به تنکابن منتهی می سازد که نقش موثری در کاهش مسیر تردد به شهرستان طالقان ایفاء می کند.

استاندار البرز درحاشیه بازدید از پروژه ملی راه هشتگرد به طالقان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از سال ها رکود دراین پروژه پیشنهاد ملی شدن آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص اعتبارات لازم داده شد و با تصویب مجلس شورای اسلامی این پروژه تاثیرگذار در بخش راه و شهرسازی طالقان در زمره پروژه های ملی قرار گرفت .

سید حمید طهایی افزود: پس از سالها تعطیلی امروز شاهد جان گرفتن این پروژه هستیم که منافع بسیاری رابرای مردم طالقان به همراه دارد .

وی درادامه به طرح گازرسانی به شمالی ترین طالقان اشاره کرد و گفت: این طرح سال گذشته در فصل زمستان با روشن شدن مشعل اجرایی شد که با سرعت قابل توجهی ادامه یافته است .

وی خاطرنشان کرد: از 65 کیلومتر خط انتقال گاز شهرستان طالقان 35 کیلومتر آن اجرایی شده و با حفاری هایی که در خیابان های شهر طالقان صورت می گیرد آبادانی و بهره مندی از نعمت گاز را امیدواریم برای شهروندان درسال آینده به همراه آوریم .

استاندار البرز اضافه کرد: حوزه شهری در شهرستان طالقان نیز تعریف و قرار شد تا یک شعاعی روستاها را نیز شامل شود که این امتیاز درصورت عملیاتی شدن فواید بسیاری را برای این شهرستان که از مناطق گردشگری نیز در البرزمحسوب می شود به همراه دارد .

وی ادامه داد: امروز همچنین روند بازسازی پل وشته که مسیرارتباطی تعداد قابل توجهی از روستاییان طالقان بود و دراثر سیلاب تخریب شده بود مورد بررسی قرار گرفت .

استاندار البرز گفت: درفصل زمستان حوزه راه وشهرسازی با پلی موقت اقدامات لازم را برای حل مشکلات مردم انجام داد که این پروژه نیز درحال تمام شدن است و تا دوماه آینده زمینه برای بهره مندی مردم از این مسیر نیز فراهم خواهد شد .

طهایی بازدید از ساختمان های بهداشت و درمان ، بهزیستی که در حال ساخت هستند را ازدیگر برنامه های کاری خود طی روز سالجاری در طالقان اعلام کرد.

وی یادآورشد: امروز همراه با هیاتی از شورای فنی استان البرز روند اجرایی بسیاری از فعالیت های عمرانی در شهرستان طالقان بررسی شد که برخی از آنها را شخصا بدون حضور هیات همراه و به صورت سرزده با هدف بازدید میدانی و دقیق از وضعیت خدمات رسانی به این شهرستان مورد ارزیابی قرار دادم.

استاندار البرز تاکید کرد: اگر ایرادی درحوزه های عمرانی بود تذکرات لازم داده شده و مسائل مربوط به پیمانکاران نیز برای اتمام هرچه سریعتر پروژه ها بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار